مسعود،ستاره اين روزهاي اوساسونا

مسعود،ستاره اين روزهاي اوساسونا




 

 


مسعود،ستاره اين روزهاي اوساسونا


تاریخ : دوشنبه ،
1 آذر 1389

مطبوعات محلي پامپلونا در گزارشهايي به تمجيد از نمايش خيره کننده مسعود در هفته هاي اخير رقابتهاي لاليگا پرداخته و به حضور او در ترکيب اصلي اوساسونا اشاره کرده اند


خوسه آنتونیو کاماچو، مربی باتجربه اوساسونا، به عادات و رسومش وفادار است و هر بار ایده ای که در ذهنش می آید را به کار می گیرد. سیستم استفاده چرخشی از بازیکنان نیز در ذهن او به نحو دیگری است. کاماچو تقریبا همیشه از یازده بازیکن خاص در ترکیب اصلی تیمش استفاده می کند.

البته در رقابتهای این فصل اوضاع به نحو دیگری برای کاماچو پیش رفت و مسائل و مشکلات متعددی از جمله مصدومیتها، باعث شد تا او نتواند از بازیکنانی که همیشه در ترکیب فیکس تیمش قرارداشتند بهره ببرند.

اوساسونا دررده یازدهم گام به هفته دازدهم رقابتهای لالیگا گذاشت و این در حالی بود که در این مسیر، تعدادی از بازیکنان کلیدی اش از جمله پاندینی، کامونیاس و یا سرخیو را در اختیار نداشت. ولی باید به این نکته اشاره کرد که در غیبت این ستاره ها، بازیکنان اوساسونا به خوبی از چالشها عبور کردند.پاندینی در 6 هفته از رقابتها به خاطر مصدومیت غایب بود و کامونیاس 4 دیدار را از دست داد و سرخیو که بیشترین غیبت را داشت در ده دیدار نتوانست تیمش را همراهی کند.یکشنبه شاگردان کاماچو آزمایش بسیار حساسی داشتند که آیا می توانند در غیاب مونرئال،یکی از کلیدی ترین مهره هایشان موفق باشند یانه.

این در حالی بود که کمتر کسی جای خالی اسکیروس که یکی از بهترین بازیکنان رختکن اوساسونا را حس می کرد.بهترین خبری که در رختکن اوساسونا به گوش می رسید، آمادگی و درخشش بازیکنانی مثل لولو،مسعود، نلسون و سوریا بود که با وجود آنها عملکرد تیم کاملا تغییر کرده بود.شاگردان کاماچو دست کم در ورزشگاه رینو دناواررا، نمایش قابل قبولی را ارائه می دهند و اکنون رکورد جالب توجهی را ثبت کرده اند.آنها در 12 دیدار اخیر خانگی شان تن به شکست نداده اند و با 7 برد و 5 تساوی از ماه مارس تاکنون در دیدارهای خانگی موفق بوده اند و در دیدارهای خانگی رقابتهای این فصل تنها 2 گل دریافت کرده اند.

مصدومیت آراندا و درخشش مسعود

خبر مصدومیت کارلوس آراندا در تمرینات روز شنبه اوساسونا، خبر ناامید کنده ای بود.در غیاب او، مونرئال، پاندینی و کامونیاس ، به نظر می رسید که اوساسونا کار سختی داشته باشد ولی نمایش خیره کننده مسعود در غیاب او به نحوی بود که این ستاره ایرانی به رغم توانایی های خیره کننده این ستاره ها، در هفته های اخیر در ترکیب اصلی اوساسونا جای می گیرد.

پونیال 400- نکونام 100

دو بازیکنی که در دیدار مقابل خیخون نمایش خیره کننده ای را به اجرا گذاشتند، رکوردهایی را به نام خودشان ثبت کردند. دیدار مقابل خیخون، صدمین بازی نکونام با پیراهن اوساسونا بود که توانست این رکورد را با پیروزی در این دیدار جشن بگیرد. پونیال هم یکشنبه شب چهارصدمین بازی رسمی اش با پیراهن اوساسونا را برگزار کرد.


کلمات کلیدی : اخبار ورزشی ، خبر ورزشی ، اخبارورزشی ، خبرورزشی ، اخبار جام جهانی ، کریستیانو رونالدو ، لیونل مسی ، زلاتان ابراهیموویچ ، اخبار خارجی فوتبال ، اخبار مهم خارجی ، اخبار فوتبال جهان ، خبرهای جام جهانی ، بایرن مونیخ ، اخبار لیگ اسپانیا ، خبرهای ورزشی ، اینترمیلان ، اخبار اروپا ، عکس کریستیانو رونالدو ، سایت فوتبال ، جدول لیگ آلمان ، جدول لیگ اسپانیا ، جدول لیگ ایتالیا ، سایت گل , تیم بارسلونا ، تیم رئال مادرید ، مصاحبه مورینیو ، روزنامه گل ، لیونل مسی ، رونالدو ، اخبار امروز فوتبال ، نتیجه بازی رئال مادرید ، اخبار فوتبالی ، قهرمان آسیا در سال ، روزنامه ورزشی ، روزنامه خارجی , سایت خبر ورزشی ، تک گل